سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 گام برای مبارزه با پیری جسم و روح

هیچکس نمیتواند دوباره جوان بشود ولی می توان باز هم مثل یک جوان زندگی کرد :همان انرژی، متابولیسم و توانایی انجام هر کاری که فکرش را کنید!

دوباره جوان شوید
کارولینا آدامزمیلر نویسنده کتاب " بهترین زندگی را برای خود بسازید" می گوید: مطمئن باشید که می توانید خوش بینی و احساس جوانی که در 21 سالگی خود داشتید را دوباره تجربه کنید". " در حقیقت بدست آوردن دوباره آن احساسات شما را به سمت یک زندگی سالم تر و شادتر در درازمدت هدایت خواهد کرد" .این اقدامات ساده را برای بازگرداندن ساعت درون خود به عقب جهت رسیدن به اوج جوانی انجام بدهید.

خوب بخوابید
خواب کافی داشته باشید، بهترین نکته برای برگرداندن سرزندگی انسان خواب میباشد. نویسنده کتاب " هرسال جوانتر شدن برای زنان" Henry Lodge می گوید: تنها زمانی که در خواب هستیم ، بدن ما می تواند انرژی از دست رفته را دوباره بازپس گیرد. خوابیدن به بدن و مغز انسان کمک می کند تا به جنب و جوش بیافتد." شما می توانید هر چیزی را که لایقش هستید، بدست آورید "


برای جبران کمبود خواب سعی کنید که زودتر به بسترخواب بروید تا 8 ساعت کامل چشمانتان استراحت کند ( برنامه های تلویزیون را از برنامه خود حذف کنید و حتی ظرف ها را هم در سینک ظرفشویی رها کنید ) بعد از 6 هفته اگر این کارها را مستمر انجام دهید ، می بینید که تبدیل به یک عادت سالم و پایدار می شود و تغییراتی را مشاهده خواهید کرد ( انرژی بیشتری خواهید داشت و تیرگی دور چشم کمتر می شود)

مبارزه با پیری,بهترین زندگی,احساس جوانی

غذاهای احیا کننده بخورید
همنیطور که سعی دارید کمبود خواب را جبران کنید، غذاهای احیا کننده را هم فراموش نکنید. با خوراکی های سالم غذا را شروع کنید، هر وعده غذایی را با سبزیجات یا میوه و یا یک لیوان بزرگ آب شروع کنید. شروع کردن با ویتامین ها و آنتی اکسیدان موجود در میوه ها و سبزیجات به شما احساس سرزندگی و طراوت می دهد.


همیشه هم لازم نیست که دسر را از غذا حذف کنید. تا زمانی که 90% غذاهایی که میل می کنید غذاهایی سالم هستند ، می توانید برای بقیه 10% به خود آزادی بیشتری بدهید. مثلا وقتی که یک بستنی می خورید ، سعی کنید که درست مثل زمان کودکی از خوردن آن لذت ببرید.

مبارزه با پیری,بهترین زندگی,احساس جوانی