سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چگونه جذاب باشیم؟

یکی از مهمترین و اساسی ترین دغدغه های مردم امروزی جذاب بودن و جذاب به نظر رسیدن می باشد به طوری که افراد به دنبال راه های مختلفی هستند که بتوانند برای اطرافیان خود جذاب ترین فرد باشند و توجه آنها را به سوی خود جلب کنند. از مهمترین راه های جذاب بودن می توان به لبخند زدن، تماس چشمی داشتن، آراسته بودن، پوشیدن لباس های تمیز و خوش رنگ اشاره نمود. اگر شما نیز قصد دارید تا که از جذاب ترین افراد در مهمانی ها و دورهمی های خود باشید این نکات را جدی بگیرید.


چگونه جذاب باشیم؟
آیا شما نیز به دنبال جذاب بودن هستید؟ آیا می دانید برای جذاب به نظر رسیدن بایستی به چه نکاتی توجه داشته باشید؟ از شما دعوت می شود که ما را تا پایان مقاله پیش روی خود همراهی نمایید و اطلاعات بسیار جالب و مفیدی را در این خصوص به دست بیاورید.

مورد توجه دیگران بودن و محبوب بودن در نزد دوستان و نزدیکان از مهمترین نیازهایی می باشد که آقای مازلو نیز در هرم نیازهای اساسی انسان به این موضوع اشاره کرده است و جایگاه ویژه ای را برای آن تعیین نموده است. توجه داشته باشید که جذاب بودن و جذاب به نظر رسیدن کار بسیار مشکل و سختی نمی باشد و افراد می توانند با رعایت برخی از نکات بسیار حساس به راحتی در نظر بسیاری از افراد جذاب به نظر رسیده و هم چنین از اعتماد به نفس بسیار بالایی نیز برخوردار باشند. راه های بسیار مختلفی برای جذاب بودن وجود دارد که شما نیز می توانید با در نظر گرفتن این راه ها به راحتی پیش دوستان و همسر خود بسیار جذاب باشید و الگو برای بسیاری از همنوعان خود باشید. از مهمترین راه های جذاب بودن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تماس چشمی برقرار کنید
یکی از مهم ترین و اساسی ترین راه های جذاب بودن و جذاب به نظر رسیدن، برقراری تماسی چشمی می باشد. توجه داشته باشید که چشم یکی از مهمترین اعضای بدن بوده و بیشترین ارتباط را با مغز و افکار افراد دارد. انسان ها برای رسیدن به اعتماد و اطمینان مورد نیاز خود، دوست دارند که با طرف مقابل خود ارتباط چشمی برقرار کنند تا بتوانند حس گرم و مهربانی را از چشمان طرف مقابل خود دریافت کنند.

 

به همین جهت همیشه و در همه حال سعی بر آن داشته باشید که به چشمان اطرافیان خود نگاه کنید و از تاثیرگذارترین افراد به شمار بیایید. همیشه به یاد داشته باشید که هنگام صحبت کردن با دوستان و نزدیکان خود به چشم های آنان خیره شوید تا بتوانید اعتماد آنها را به دست بیاورید؛ بنابراین برای جذاب به نظر رسیدن می توانید به راحتی تماس چشمی را لحاظ نموده و این آیتم بسیار راحت را هیچ وقت فراموش نکنید.

 

جذاب بودن,روش های جذاب بودن,نکاتی برای جذاب بودن

از مهم ترین و اساسی ترین راه های جذاب بودن برقراری تماسی چشمی هنگام صحبت کردن می باشد


لبخند بزنید
لبخند زدن و همیشه لبخند بر روی چهره داشتن یکی از رازهای جذاب بودن می باشد که بسیاری از افراد جامعه از این امر بی خبر هستند. لبخند قدرت بی انتهایی را دارد و می توانید با این حرکت بهترین و فراموش نشدنی ترین دوستی ها را به وجود آورده و تمام عمرتان نیز ادامه دهید. بسیاری از پژوهش ها نشان می دهد که لبخند از تاثیرگذارترین حرکاتی می باشد که افراد می توانند از این طریق نه تنها جذاب باشند بلکه می توانند احساسات خود را نیز به راحتی ابراز کنند. لبخند می تواند حس مثبتی را به دیگران انتقال داده و شما به راحتی بتوانید دوستی های مورد نظر خود را داشته باشید. همچنین تفاوت میان لبخند زدن و خندیدن را نیز فراموش نکنید چرا که خندیدن برای برقراری دوستی ها و جلب توجه افراد زیادی توصیه نشده و جذاب نمی باشد.

 

جذاب بودن,نکاتی برای جذاب بودن,جذاب بودن برای دختر

 برای جذاب به نظر رسیدن لبخند بزنید


با اطمینان خاطر دست دهید
اگر قرار است دوستان خود را در یک کافه یا پارکی ملاقات کنید به محض رسیدن به آنها به همراه سلام کردن دست دهید و توجه داشته باشید که با اطمینان خاطر دست بدهید، چرا که این کار سبب می شود دوستان شما پی به جذاب بودن شما برده و از شما به خوبی یاد کنند. بی شک شما نیز تجربه کرده اید که افرادی که شل دست می دهند انرژی منفی خود را نیز به شما منتقل می کنند به همین جهت توصیه می شود برای جذاب بودن کمی محکم تر دست دهید البته در نظر داشته باشید که چنان محکم دست ندهید که سبب آزردن و ناراحتی در فرد متقابل شوید. توجه داشتن باشید که هر سه حرکت تماس چشمی، لبخند زدن و دست دادن از مهمترین آیتم هایی می باشد که از شما می تواند یک فرد جذاب در ذهن طرف مقابلتان ایجاد کند.